Hej Onsdag

Det känns som att jag hunnit med hur mycket som helst sedan jag sist skrev. Inte hur mycket som helst kanske, men ganska så mycket i alla fall. Joel åkte mot sin säsong i Val d'isere igår och i måndags var jag med honom och hans kompisar ute och sa hejdå. Vi kom på att vi setts tre gånger på drygt en vecka, vilket är ovanligt eftersom vi inte setts på hela hösten (vilket egentligen inte är så konstigt eftersom Joel inte har varit hemma).

I alla fall, så sov jag hos Sara. Det var första gången jag hälsade på i hennes nya lägenhet och jag är redan kär i den. Tanken var att sova direkt eftersom jobbet väntade tidigt morgonen därpå men Sara fixade te och vips så var det knappt idé att gå och lägga sig. Jag vaknade 12 minuter innan jag satt på spårvagnen. Bra jobbat!

Idag vet jag inte vad jag har gjort. Jag sov länge, big like. Sedan drack jag kaffe, vilket jag också gillar. Jag har varit hos polisen och beställt ett nytt pass eftersom mitt gick ut i mars (var utan både leg och pass en månad i somras) och jag behöver det i vinter så att jag kan hälsa på Linnéa! Jag har också träffar Linn och Yammi och fikat en lång stund med Jempa. Bra dag. Imorgon skall jag vara på Ica tolv timmar! Det är bra att vara ambitiös har jag hört.

Jag trodde att jag hade massa små roliga saker att skriva ner, som jag tänk att jag skall skriva ner när de skett, men de verkar ha försvunnit nu. Jag är hemskt ledsen över det.

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0