Some feelings never seem to let go (för att det står så på min temugg) ((jag älskar meningslösa dagar för de är så meningsfulla för mig))

Eftersom jag sov så mycket som ingenting inatt så har jag tillåtit mig själv att inte göra någonting efter mitt långa arbetspass idag . Jag glömde ta med träningskläder till jobbet, jag kände inte heller för träning klockan sex i morse. Sedan blev jag taggad när jag pratat med Simon men det var lite för sent så det sket sig med den men jag gick en bra bit hem från jobbet som kompensation, haha. Efter det kom jag hem och somnade i min säng framför vänner. En riktig dag att bara unna sig nada:). Nu har jag druckigt 20 liter te och imorgon skall jag upp übersupermegatidigt för att hinna med hästen innan jobbet.

Jag tror inte att en männsika egentligen bryr sig om hur min säng ser ut, men jag måste fylla bloggen med något. Haha. Jag hade kunnat bo i den!


Muuuumma! Hitta något mysigare och ring mig tack! Jag älskar vänner!

Jag hade möte med min chef idag. Jag har inga planer på att stanna på Ica för gott men jag kan inte låta bli att fascineras av att allting faktiskt blir vad man gör det till. Det finns så mycket vilja och visioner på vår jord och för ett litet ögonblick blev jag sugen på att ägna mitt liv åt att bidra till en ritkigt lyckad mataffär. Det är så roligt att engagera sig i något! Nu kryper det i mina ben, jag måste hitta mig en utbildning eller ett land att ta mig an! Eller något annat jag kan gå in helhjärtat för. Jag vill ta mig an en jäkla utmaning! Jag fick också några riktigt peppande ord om att satsa på magkänsla vad gäller allt i livet. Det känns bra. Livet är mitt:) Nu skall jag dricka mer te och titta på ännu fler vänneravsnitt, för att göra dagen ännu lite värdefullare. Mathilda har någon slags middag imorgon eftersom hon fyllt år, jag skall försöka hinna dit efter mitt jobb, innan alla dragit ut.

Stay cool, don't be a fool! // Mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

det låter riktigt osmakligt när du skriver att du dricker 20 liter te...haha

2010-11-18 @ 22:52:35
Postat av: linnea

meeen, din temugg är ganska så stor;)

2010-11-18 @ 22:55:22
Postat av: Mika

Kom hem älskling! (jag vet jag tyckte också det, haha)

2010-11-18 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0