Bättre än att gå till gymmet!

Filmproduktionklassen var inställd imorse så min första och sista lektion för dagen var beachvolley. Det kan inte bli så mycket bättre än så. Jag älskar att spela och människorna är hur sköna som helst! Det är ett måste att försöka få in den här klassen på mitt schema igen nästa termin!
På väg till träningen, det var lite dimmigt idag
Bix King
Sötaste!
Colin
Stacy
tist,tist tist osv.....
Gruppen samlad
Efter att jag har lagat lite lunch ska jag till dac labbet i skolan och jobba med audio, sedan ska jag träffa Vicki och diskutera musikvideon! //Linnea

Kommentarer
Postat av: Jens

åhhhhhh Beach på schemat =)

Man blir inte alls avis.

-10°C i Götet nu.

Men blir nice å komma in i hallen å lira Open idag.

Du verkar ha det supernice over there.

kram

2010-11-27 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0