Heeey monday, right?

Tänkte bara sticka in med ett litet inlägg mellan Linnéas. (Jag lyckas inte göra mellanrum mellan punkterna och så är det massa mellanrum mellan orden. Haha, sjukt fult inlägg.)

* I fredags när jag var i stallet gal en tupp och jag tog upp min telefon för att jag trodde att det ringde (har en       lånetelefon och ringsignalen är en galande tupp, värdelös telefon jag vet...) När det tio minuter senare ringde på   riktigt svarade jag inte.
* Jag vill ge Linnéa cred för att hon tagit tag i bloggandet och uppdaterar oss med sina bilder så att vi andra känner    att våra liv inte är speciellt händelserika.
* Jag vill ge mig själv cred för att jag hade tänkt spendera söndagseftermiddagen och kvällen med att göra x antal   ica-utbildningar på datorn. När jag efter 20 minuter lyckats logga in på mitt konto visade det sig att jag inte skulle  komma så mycket längre. Så jag får göra det en annan dag.
* Blixten på min kamera fungerar inte så jag måste lämna in den. Ointressant men ändå, värt en punkt här eftersom  det är anledningen till att jag inte lägger upp några bilder. Jag tar inga.
* Jag tänkte trots att jag inte tar några bilder lägga upp några senare idag. Anders hade afterski-fest i lördags och jag och min blixtlösa vän var bjudna.
* Simon och jag hade ett väldans flit i lördags när han skulle hitta en farsdagspresent. Efter träningen hade vi några få minuter på oss att lösa problemet utan den blekaste aningen om hur. Vi kliver in i en bokhandel där en av Simons pappas favorit författare sitter och signerar sina böcker. Wiaola, problem solved!
* Som ni märker har jag inte mycket att dela med mig av men lyckas ändå. Det måste vara en gåva sänd från ovan. Nu sitter jag vid Anders dator och dricker kaffe. Snart skall vi ut och springa. Det mina vänner, är jobbigt...
* Anders fick en tröja av mig, Yammi, Mathilda, Mimmi, Nathali, Linn och Larne i lördags. Riktigt snygg blev den. Bild kommer!
Jag har inte två huvuden egentligen, det är bara en effekt på datorn. Jag lovar! (Ibland stör jag mig grovt på mig själv över hur löjlig jag är)
// Mika

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du går in i html-koden och skriver in koden

<p></p> på raden under <div></div> så får du en blankrad^^

2010-11-15 @ 19:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0