Tack för lånet av soffan Vicki!

Godmorgon! När jag kom hem igår natt hittade jag inte min mobil. Jag har verkligen inte råd att bli av med den så jag sprang tillbaka till festen vi var på för att försöka hitta den. Ingen mobil någonstans. Veronica bor bara 1 minut därifrån så jag tänkte att jag kunde svänga förbi henne på vägen hem. Dörren var självklart låst. Vad hittar jag i min väska om inte Vickis nycklar? Jag låser upp dörren och går in.. hittar mobilen på hennes vardagsrumsbord och går och lägger mig på hennes soffa. Där sov jag väldigt gott inatt, hon vet inte ens om att jag var där.
Idag blir det jobb med musikvideon igen!
Jag och Andy
Alla bilder ovan är tagna av Annie (grym fotograf). Nu ska ni få se lite stillbilder från själva videon:
Vackra människa!
Jag ska vara med i musikvideon idag. Vi ska ha en rökmaskin över vattnet i poolen så det blir nog riktigt snyggt. Ni får veta mer om det senare. Nu ska jag sätta mig ute på altanen och äta frukost. // Linnea

Kommentarer
Postat av: Vicki

Du är bäst Linnea <3 Haha så bra att du sov på min soffa :P

2010-11-14 @ 17:06:43
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0