Softilish

Nu har jag suttit här vid datorn och ätit frukost i en timme. Idag är första dagen på en evighet då jag inte har någonting planerat. Det känns så ovant att jag är säkert på jag glömt av något... Jag har fått tag på en riktigt lovande spotify-lista som jag skall ägna dagen åt. Oj vad jag gillar dagar som idag, kanske för att de är här så sällan:)

Igår fyllde Ivan år och som vanligt samlades alla hemma hos födelsedagsbarnet. Och precis som vanligt var det hur trevligt som helst, framförallt har vi sjukt roligt ihop. Tregub ställde sig upp och försökte fånga allas uppmärksamhet, sedan sa han: "Jag har två saker att säga. Jag säger det första först...". (När jag tänker efter tror jag inte att han kom längre eftersom alla började skratta. Jag minns i alla fall inte vilka två saker han sa?) Utekvällen var inte speciellt märkvärdig, kändes som att jag mest flängde mellan ställen och försökte hålla kontakten med de andra genom min värdelösa telefon. Jag är riktigt nöjd med kvällen i alla fall, har inte varit ute på jag vet inte hur länge! Att det är kallt ute gör att man känner sig lyckligast i världen av att få komma hem till sin säng:) För att sammanfatta: Bra kväll!

Jag har inga bilder.
Vem frågade Mika?


Ivan till vänster och Edde till höger. Bilden är inte från igår:)

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0