River en vacker dröm

Jag vill tacka Ivan för att han lät mig ta hans iPod. Det är alltid skönt att få lite nytt att lyssna på. Lite tråkigt är det visserligen att alla anteckningar jag fört på min iPod under de två senaste åren försvann när han skulle uppdatera den... Men som Linnéa säger, vem bryr sig om hundra år?


Jag har slagit nytt rekord idag! Klockan är inte ens tio och jag har redan varit i stallet, gjort te som jag dricker och satt på datorn. Inte illa! Snart skall jag jobba men innan dess skall jag höja mysfaktorn i mitt rum genom att sätta upp två lampor, smälla upp en garderobsdörr, koppla in kanaler till min tv och fixa med lite nya bilder på väggarna:) Sysselsatt är ordet!
(Väldigt gammal bild, brukar tyvärr inte ha med kameran till stallet speciellt ofta)

// Mika

Kommentarer
Postat av: Nr 1

Hååååkan!

2010-11-05 @ 10:28:29
Postat av: Johan

mycket trevlig blogg :)

2010-11-15 @ 01:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0