jag ljög visst


Vet du om att det nästan är vinter här hemma Linnéa? Det börjar kännas att julen närmar sig fast det här året finns inte den där skolstressen som gör att man inte hinner ta åt sig av mysiga detaljer. Fast jag vet ju, att vi inte hade fått gjort allt det där vi planerar inför varje jul ändå. Av någon konstig anledning hade vi gjort det på vårt sätt och lagt skulden på någonting som vi påstår inte finns, nämligen tiden. Tack och lov för att saker aldrig blir som man tänkt sig! Visst önskar du lite lite liiite att du vore här hemma i höstmörkret Linnéa? Det är lika mysigt varje morgon man vaknar med en vit gata utanför fönstret och inser att bussen inte kommer gå som väntat:)


// Mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag saknar dig Mika. Riktigt jävla mycket. Men jag saknar inte Sverige.... Inte alls faktiskt;)

2010-11-13 @ 03:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0