Halloween!

Den här helgen har varit riktigt lyckad. Halloween är sjukt stort i USA!

I fredags var Sara, jag och Petra utklädda till katter.
Vi va på la brezza i början av kvällen sedan åkte vi till IV där alla de stora amerikanska festerna är.
Min och Saras lördags-outfit var lite oklar... Vi hade tänkt köpa något att ha på oss lördag förmiddag men självklart så vaknade vi kl 16.00 på eftermiddagen. STRESS!! Vi rotade igenom Max garderob här hemma och hittade lite rockiga kläder som vi slängde på oss. Så tanken var att vi skulle vara hårdrockare men jag sprang runt på la brezza hela kvällen och sa att jag var en pannkaka? Heeelt normalt? Det hade något att göra med att det stod painkiller på min tröja..
Jag har massor av bilder att lägga upp men jag måste sova nu. Godnatt//Linnea

Kommentarer
Postat av: Andy

Du ar numera lankad!

2010-11-02 @ 07:11:03
Postat av: Linnea

ååh jag ska blogga varje dag nu då;)

2010-11-03 @ 06:24:58
Postat av: Jonathan

ursnygga tjejer!!!

2010-11-03 @ 07:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0