Första advent

Jag blir veckovild. Är det det som innebär att man inte vet vilken dag det är? Jag vet i alla fall inte vilken dag det är. Det är så svårt när jag jobbar vissa helger och är ledig vissa vardagar. Jag var ledig i helgen som var (minns inte om jag bloggat något, töntigt att jag inte kollar efter) och för första gången i mitt liv fick jag en första advent som såg ut som jag ville. Spenderade fyra timmar i stallet på morgonen. Efter att nästan ha frusit ihjäl åkte jag till min farmor på adventsglögg. Efter det blev det en mysig middag hemma hos Sara i hennes nya lägenhet. Vi båda var trötta så vi slocknade ganska tidigt tror jag!
Myyyyyyysigt! Jag älskar julen, har jag sagt det?

Och så älskar jag Saras lägenhet med! Högt i tak är värt:)

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0