skoldagar

Jag älskar schemat på tisdagar och torsdagar. Vid åttatiden på morgonen går jag hemifrån samtidigt som jag lyssnar på radio 103.3 (The Vibe) på min ipod. Det har blivit en tradition att gå förbi skolcafét och ta en kaffe. De som står i cafét känner igen mig vid det här laget och de ger mig alltid en stor kaffe trots att jag beställer en liten. Så himla gulligt av dem! Efter mötet med min film production grupp går jag ner till stranden och spelar volleyboll. Eftersom det är min sista lektion kan jag stanna och spela hur länge jag vill!

Jag har massor av bilder från dagarna vi filmade vårt projekt. Det var sjukt att få filma med red cam, 4K!!!!!
Ben som var regissör betalade för att kunna hyra kameran över en helg! ni vill inte veta vad det kostar...
Jag var first AC, vilket betyder att jag hade ansvar för bland annat fokus samt att byta objektiv.
Nu ska jag sooooova, Night! // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0