Besök från Sverige

Mitt audio projekt den här veckan är att göra en egen remix av en låt. Det kan ju inte vara så svårt tänkte jag när jag fick uppgiften, vilket jag ångrar grovt just nu. Jag har haft två veckor på mig. När börjar jag? Självklart dagen innan det ska vara inne och visas upp för hela klassen. Just nu smälter alla olika tracks in i varandra i en enda stor gröt. Pro Tools(ljudprogrammet jag arbetar i) vägrar att samarbeta. Aja, det är kul att få arbeta med orginalen iallafall.. man hör ljud och feltagningar från studion när Marvin Gaye hostar till eller sjunger fel ibland.
Erika och Filippa är och hälsar på från Sverige. De var nere på West Beach och kollade på min volleybollträning idag och sedan gick vi och tog en smoothie på state street. På kvällen gick vi till Sand Bar och åt. Hur mysigt som helst!
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0