A message in a bottle (sjukt bra låt....inget man tröttnar på??)

Det va en riktigt härlig söndag igår. Som jag skrev tidigare blev jag erbjuden ett modelljobb. Andy, en av mina kompisar här som är grymt duktig på film har fått ett uppdrag från det svenska företaget T-shirt store. Han ska göra en kort film och även ta bilder som ska visas i deras butiker.
Klockan 9 på morgonen åkte jag med Ian och Roy till LA för att hämta upp kameran vi skulle använda. Efter att ha stannat till i LA åkte vi tre timmar norrut till ett bomullsfält i Tulare. I bilen fick vi ett sånt sjukt skrattanfall, längesedan jag skrattade så mycket! Det går nog inte att återberätta så att ni fattar det roliga nu men det handlade om att jag sa she's när jag skulle säga cheese och det ändrade innebörden av min mening ganska så mycket...
Andy in action! (vi står ute på fältet)
Jag måste säga att jag blev riktigt imponerad över hur bra filmklippen blev. Det är roligt att få jobba ihop med så professionella personer. (Vicki, Andy och Ian ta åt er!!!) Jag lär mig så mycket av att komma ut och jobba så här. Egentligen vill jag ju inte stå framför kameran utan bakom den... men det är lärorikt iallafall!;)
Nu ska jag sätta mig ute på altanen och sola! // Linnea

Kommentarer
Postat av: Vicci

Tack sötnos! ♥

2010-11-10 @ 02:05:42
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0