Vadå rubrik?

Jag är pigg som bara den! Min plan var att inte sitta vid datorn för att det är lättare att somna om jag inte gör det men eftersom jag inte klarar av det är det tur att jag har en reservplan: att sitta vid datorn! Haha, Linnéa ligger och sover i våningen över mig och hon pratar som vanligt i sömnen! Hon är inte så tydlig med sitt budskap men hon sa nyss någonting som lät som "pappa, jag behöver mer tejp"? Shit vad jag kommer sakna att behöva bita mig själv i armen för att inte väcka henne när jag skrattar åt henne! Hon åker om mindre än två veckor den lilla rackaren, till the United States of America!

Imorgon (idag) hoppas vi på bra väder så att vi kan åka ut på havet och sola och bada! Nu satte det sig precis en stor pappalångben på skärmen som är enda ljuskällan i rummet! Jobbigt, den blir säkert ledsen om jag flyttar på den, vilket är ganska dumt eftersom den hamnar i sängen då. Framförallt så flyger den nog bara tillbaka! Men jag klagar inte, alltid kul men trogna bloggläsare, även om de har sex ben och vingar...
Jag tror vi är bäst // Mika

Kommentarer
Postat av: ivan

jag har tre ben

2010-07-26 @ 17:41:34
Postat av: Mika

Då är du också välkommen att läsa:)

2010-07-26 @ 17:42:18
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0