Just a little bit

Nu sitter jag framför min dator på mitt rum för första gången på nästan två veckor. Det känns skönt, det stämmer faktiskt att borta är bra men att hemma är bäst! Jag surplar på en drink som min bror har blandat ihop, haha, fråga mig inte varför. Men den är god! Det är jordgubbar, mynta, citron och gurka i, förutom själva drink drinken då! Nu laddar jag upp lite bilder från Bassholmen där jag var förra veckan. Det är ön utan tv, dator och internet (i alla fall för mig). Någon bättre plats känner jag inte till ännu!


Jag skrämde iväg måsen och räddade livet på den stackars krabban!



Mysig frukost med mysig pojkvän

Torpet






Andeeeeeeeers

Haha, hästtjejen! Givetvis

// Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0