I en värld där regnkläder är överskattade

Jag älskar när man är så blöt att man kan sparka vatten från skorna! Igår när jag kom hem från stallet kunde jag vrida ur mina kläder! Idag ställer jag in ridturen tror jag, det verkar finnas oändligt med vatten där uppe. Jag cyklade hem med ridhjälm på huvudet igår, det är så man får göra när man har mycket att skydda! Haha

Imorgon smäller det lite hemma hos Mathilda! Sist jag var hemma hos henne tog vi det här kortet. Det var en jäkligt skum kväll... Haha. Ikväll skall vi storhandla mat som vi skall bjuda på imorgon, vi skall försöka i alla fall!

Killen iklädd lakan attakerad någon minut senare dörren till Mathildas hus, haha. Det är kul nu men då var vi bra rädda!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0