En Plats I Solen

Jag måste bara skriva hur bra Kents nya album "En plats i solen är" är! Jag vet egentligen inte hur länge musik är ny, enligt radiokanalerna är den ju det i evigheter! (Hörde senast igår att Ambitions är en nyhet! Vad hände där?)
I alla fall, Kents senaste album! Det har varit ute i några vekor nu och det är verkligen ett album i sann "Kent-anda". Jag är så glad! Jag borde verkligen sova för jag jobbar tidigt imorgon men jag kan inte sluta lyssna på det! Första gången jag lyssnade igenom låtarna fastnade jag för den sista, Passagerare, så det var mest den som gick på repeat. Men nu går hela albumet om och om igen, det är så fruktansvärt äckligt bra att jag inte vet vad! Haha, det var allt jag hade att säga, nu kan jag sova lugnt! Ge det en chans, även om ni inte gillar Kent;)

Kent – Passagerare


En av alla platser i solen, Bassholmen! :)

Jag tror vi är bäst // Mika

Kommentarer
Postat av: "tjörnbon"

fy du är äckligt bra på att fota.

2010-07-14 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0