The letter falls from his hand

I spilled the ink across the page trying to spell your name
So I fold it up and I flick it out
Paper Aeroplane
It wont fly the seven seas to you
Cause It didn't leave my room
But it awaits the hands of someone else
The garbage man


Det finns så mycket som vi vill uppleva i våra liv. Jag älskar den här låten för den påminner mig om att allt är möjligt och att vi ska våga följa våra drömmar. Ingen annan gör det åt oss. Det är vi själva som måste skicka iväg brevet.
Om du inte har någon bok att läsa för tillfället så tycker jag att du ska läsa Alkemisten, skriven av Paulo Coeloh. Det är en av mina absoluta favoritböcker// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0