Min andra halva pluggar i Santa Barbara...



En gammal lärare till mig kom in på Ica igår när jag satt i kassan. Hon frågade:

"Så Mika, vad gör du nu för tiden förutom att jobba här?"

Jaadu...

"Jag jobbar här hela tiden i hopp om att komma på vad jag vill göra med mitt liv. Men Linnéa är i USA och pluggar och jag skall åka till henne snart!"

Det tyckte hon var mycket roligare så vi pratade om Linnéas liv istället. Det ger även mig pluspoäng. Haha. Jag tycker personligen inte att mitt liv är trist, även om hon verkade ha högre förväntningar på det. Förhoppningsvis är det jag som skapat hennes förväntningar!

// Mika

Kommentarer
Postat av: Linnea

vilken lärare va det??

2010-12-06 @ 00:19:11
Postat av: Mika

Armina:)

2010-12-07 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0