Kickstart på veckan

Ibland går det lite segare än vad man trott. Jag försöker ladda upp ett youtubeklipp, dagen till ära med temat Lucia. Det verkar som att klippet blir tillgängligt först imorgon, men vad gör det egentligen?

Ritkigt go vecka för övrigt. Jul på Liseberg, lussebullsbakning och julklappsshopping väntar. På onsdag skall jag äta frukost och försöka planera en skidresa med Linn, Larne och Yammi. Är sjukt taggad och hoppas vi lyckas få ihop det med jobb och skola. På fredag kommer Linnéa hem! Imorgon skall vi försöka planera min resa till henne, som just nu vinglar på ett ben. Blir det inte förr så blir det senare.

Jag gillar måndagar! De gör mig glad! Då ser jag hela veckan framför mig:)

(Här skulle jag läna en låt men det lyckas jag inte med, tar den imorgon den med!)

Nu: sova
8:00: jobba

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0