JUlbak


Jag var fullt redo för stort julbak efter att jag inhandlat allt nödvändogt!



Jag insåg att mitt nyttiga liv fick ta en paus...


Mattis hackar istället för att köpa hackat (fast jag fick ta över och slutföra jobbet-.-)


Mathilda steker socker, sirap och grädde, haha!




Yammi slickar choklad på mig och Mattis är som vanligt på hennes sida...


Mjöl.

Snygg tjej har jag hört!




Ganska så gött resultat. Problemet är bara att man äter samtidigt som man bakar så när allt väl är klart vill man inget ha! Men det är mysigt och hör julen till:)


Yammi gjorde en superstor lussekatt till mig men jag hann äta upp halva innan kameran kom fram. Sedan är kameran värdelös också!

Dagen har varit go, som Yammi säger. Dagen började med att jag och Ivan tog oss till gymmet i sömnen sedan har jag bara hunnit med mys hos Mathilda, vilket verkligen är tillräckligt. Vi tänkte bara ses en stund på dagen men det tog visst hela eftermiddagen och kvällen med. Efter att vi druckit oss mätta på kaffe la vi oss på varandra och tittade på "Sagan om de bannlysta" innan jag och Yammi gick till spårvagnen som vi missade! Nu skall jag sova så att jag orkar jobba klockan sju! Jag vågar inte säga vilken julmusik jag lyssnar på för de andra säger att den är töntig! Later dudes:)

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0