"jag slängde bort nån slags vän"


Idag fick jag med mig Ivan till stallet efter en förvånandsvärd lätt övertalning. Han tyckte att det var jättemysigt. Sedan gick vi till gymmet och lyfte på några vikter innan vi ansåg oss vara värda att åka hem. På något sätt kom vi in på Håkan och hans musik flera gånger och vi konstaterade så mycket som att hans låtar är helt galet bra. Ivan har varit snäll och köpt biljetter så att vi alla kan gå och lyssna på honom tillsammans i sommar! (med alla så menar jag alla i hela världen, så stort hjärta har Ivan)

//Mika

Kommentarer
Postat av: Ivan

När sa jag att det var jättemysigt? Allt jag sa var att det var jobbigt att gå så långt..

2011-01-03 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0