I have heard it os modern to be simple


Jag har kommit på det nya. Den nya trenden. Tråden i ännu ett nytt liv.
Kan vara för att det stod på en mugg jag drack ur på jobbet idag. Kan också vara för att det känns rätt just nu.
Från och med nu skall det vara enkelt. Inte tråkigt enkelt, nejnej, bara bra enkelt. Det är hur bra som helst! Jag har aldrig tänkt så innan men nu skall jag ha det ordet i huvud varje gång jag står inför ett val. Don't have to do up-and-downs, turning-arounds utan bara gå rakt fram. Det är ju ändå dit jag skall. Jag är den mest inveklade människan i mitt liv och ibland blir jag trött på det. Lite för mycket onödig tankeverksamhet i många sammanhang. Nu äter jag mango, det är det nya godiset. Haha, jag kunde inte låta bli när jag märkte hur perfekt mogna mangosen som åkte förbi mig i kassan var:)

// Mika

Kommentarer
Postat av: yam

mango= go man... jag hade inte bangat en mango. speciellt en mogen sådan

2010-12-07 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0