i feel it in my feet on the streets


Jag behöver ett nytt år och tajmingen hade inte kunnat vara bättre! Inte för att det här är ett dåligt ett utan för att jag är kär i nystarter! Visst, jag kan göra varje dag till början på någonting nytt men det gör jag ju inte. Jag behöver en lite mer konkret start, som går att ta på. Ett nytt år ger en verkligen inga utvägar från att tänka bort allt gammalt och tänka in allt nytt. Jag och Linnéa borde verkligen sätta oss och göra listor med, bara för att vi alltid gör det. Rad upp och rad ner med orimliga mål som vi kan skratta åt senare i livet. Jag skall sätta upp riktiga mål med, sådana som skall uppnås. Jag känner att 2011 (ovant) är året då det händer! Vilket år!

Alla som är taggade på stallet i -15 grader imorgon bitti räcker upp en hand!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0