hej igen

Nu är jag arg på mig själv. Sådär så att jag kan be mig själv dra åt sämre håll. Jag hittar inte kvittot till min kamera som jag tänkte lämna in idag. Jag har verkligen grym ordning på mina papper och jag har en mapp för lite seriösare kvitton men det ligger inte där i... Jag vet att jag för några veckor sedan uppmärksammade det och la det på ett ställe som jag inte skulle glömma! Oh, hatar att jag tänker ett steg före mig själv! Det hade verkligen varit bra om jag hann få tillbaka kameran innan jag åker till USA.

Skall ladda upp lite bilder från igår, så blir jag glad igen:) Sedan skall jag julstäda mitt rum (fråga mig inte varför jag kallar det för det) och leta rätt på det där kvittot!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0