Give me a sign If you love your life


Linn och Johan, djupt samtal!

Barney, Willie, Mika och Kim.



Världens vackraste människa. Och Linn.



Den här bilden är ganska sjuk eftersom alla är på väg åt olika håll...

Kim, Gabbe, Sara och Yammi!

Lucas är sugen!

Kvällen bjöd på en hel del dans. Gabbe och William visar hur man gör.

Sista bilden får Maria och Lucas stå för:)

Igår sa jag till Yammi att vi bara skulle sitta på något ställe en liten stund så hon räknade med att ta bussen hem vid elva. Att hon trillade in genom sin ytterdörr sex timmar senare är ett tecken på en bra kväll! Linnéterassen, Barsidan och Nefertit. Vi var ett gött gäng och jag måste säga att vi höll ihop väl! När ena stället stängde var ju alla så illa tvugna att förflytta sig till nästa! Jag och Yammi åkte hem till henne och åt julskinka och somnade två timmar innan det var tänkt att vakna igen. Det sista Gabbe säger innan vi skiljs åt är: "Vi ses i stallet klockan två imorgon!". Ingen förstår nog varför, jag orkar inte förklara! Haha.

Om du ser det här Johan, så ring mig!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0