Det blir högklackat i alla fall

Idag har jag tänkt att det är söndag hela dagen men icke det! Planen var att jag skulle köpa julklappar och till min hjälp hade jag tänkt ha Lucas. Men vi lyckades inte så bra. Han hittade en och jag hittade noll. Istället drack vi kaffe och tittade på Narnia. När jag sa att jag och Linnéa har en blogg suckade han bara och sa "neeej-.-", haha. Jag kan skriva vilken skit jag vill om honom här, för han kommer aldrig läsa det ändå. Nu är jag bara hemma och vänder för att åka in till stan igen.
Jag gillar att Lucas är en sådan kille som ringer och av artighetsskäl säger att vi kan äta där jag vill. När jag säger att jag inte har en jäkla aning och att jag trodde att han skulle hjälpa till så säger han "okej, jag ringer om fem minuter och säger var vi äter". Det är något i det jag gillar, haha. Jetzt, ausgang!

Linnéa, jag har en bild på det sjukaste! laddar upp den här imorgon!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0