Årets mysigaste månad börjar nu!



Det är obehagligt hur fort tiden går! Idag är det första december och ingen är gladare över det än vad Mika är. Dagen var väldigt oplanerad och började med frukost till julkalendern och efter en lugn förmiddag blev det träning. Det finns inget bättre än att komma till gymmet och se att det är tre par skor i entrén, mitt på dagen är bästa tiden att träna! Ännu bättre hade det varit om jag hade haft min iPod med mig, men den har Sara lånat med sig under sin spontanresa till Gran Canaria, haha.


Sedan blev jag inringd på min lediga dag och spenderade eftermiddagen och kvällen på Ica. Nu skall jag sova så att jag kan börja jobba klockan sju igen. Någonting jag själv förvånas över är att jag inte tycker att det är jobbigt, jag tycker om det:)
Fast det borde vara olagligt att börja så tidigt att man missar julkalendern på morgonen! Hihi. Jag får nog acceptera att det är så vuxenlivet är, det har sina brister...

// Mika

Kommentarer
Postat av: me

söt icatjej

2010-12-01 @ 23:25:33
Postat av: Du vet vem!

Tråkgit snygg!

2010-12-03 @ 04:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0