allt är som vanligt

Igår fick jag klia henne på ryggen tills hon somnade. Vad jag inte tänkte på var att hon hade varit vaken i omänskligt många timmar och somnade illa kvickt. Jag hade alltså inte behövt klia i en kvart...
Nu ligger hon och sover, som en stock. Jag borde ta mig in till stan och köpa de sista julklapparna men tanken på hur mycket folk jag kommer behöva trängas med skrämmer mig. Så istället tänkte jag göra en riktigt ordentlig frukost och sedan väcka Linnéa. Frågan är bara om jag får liv i henne? Eller kanske snarare om jag borde låta henne sova?
Jag tror jag sitter kvar här och surplar på mitt kaffe lite. Man ser inte det på bilden men det snöar. Sådär som det gör i filmer, stora vita flingor som singlar ner:) Jag är bara allmänt hög på livet och stolen jag ligger i är sjukt skön.
See you later dudes // Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0