Puss

Igår satt jag inte vid datorn en enda gång på hela dagen.. Jag loggade inte in på facebook ens en halv gång. Vad har hänt med mig...?

Efter jobbet blev det i alla fall en snabb fika med Mathilda, Yammi och Linn. Den var väldgt snabb! Jennifer sa hej också. Efter det tog Linn med mig på bio, puss. Och efter det gick vi ut och åt! Idag, 18/8, är det vår dag! Jag sitter hemma hos Linn och väntar på att hon skall komma hem, vid åtta i morse fick hon för sig att dra in till stan...

Jag drömde att Marcus fyllde år och hade ett stort kalas och Linnéa sprang iväg med alla nachochipsen... Det gjorde mig pissed off på henne!


JAg tycker att jag sitter väldigt grovt? Manligt?


Heeeeeeeeeej Mathilda och Linn

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0