Varför måste man alltid hitta på en passande rubrik?

Det har varit en skön dag på stranden idag. Jag skadade min hand i Volleyboll igår så det är lite svårt att röra den. Hoppas inte något är brutet för då blir det ganska dyrt med tanke på att jag har glömt att betala in den där försäkringen.. Imorgon fyller Sara 20 så jag och Petra har varit på stan och köpt present! Den får ni se om några timmar!
Om jag inte kommenterar bilderna i mina inlägg så blir det inget mellanrum men nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva och jag orkar inte tänka ut något..
After school
Anton
Trollet (?) Chall
Tjejerna har roligt åt sig själva, alltid något? :)
Nu ska jag sooova, trots att jag har klagat på att alla andra är sega idag så kommer jag nog gå och lägga mig tidigast.. det kanske blir en film i tv-soffan först bara!
// LINNEA

Kommentarer
Postat av: Netak

Synd att du e så blek;)

2010-08-17 @ 08:28:47
Postat av: Jenny

Om du i skaparläget klickar på html och på en ny rad skriver <p> </p> så får du mellanrum;) hoppas du har det bra i USA=) puss

2010-08-17 @ 23:24:39
URL: http://jemala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0