I Sverige är klockan halv fem på morgonen...

Jag kom precis hem från några härliga timmar på stranden. Glömde ta med mig vatten så jag känner mig helt yr nu. Vet någon om det är farligt att dricka vatten som innehåller klor? Det är en relativt hög dos i vårt kranvatten så jag börjar känna mig lite smått orolig... Trots att vi kokar det innan vi dricker så smakar det konstigt. Om någon professor inom detta område råkar ha vägarna förbi min blogg så hade jag varit tacksam för ett svar.
Nu får ni äntligen ett ansikte på vår käre chafför, Charlie
Petra
Oscar

Imorgon är vi helt lediga från skolan så ikväll blir det party :)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: yam

oj vilket ögongodis ni har hittat!

2010-08-13 @ 09:22:39
URL: http://metrobloggen.se/yam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0