Genom eld

Ni kan inte förstå hur bra jag har det här borta. Det går verkligen inte att beskriva. Jag har knappt haft tid att sitta inne vid datorn så det har varit lite torrt här på bloggen. Igår tog jag med mig min kameraväska men glömde kameran, haha lyckat! Idag har vi anmält oss på skolan (signerat drygt 20 papper) och kollat runt lite på skolområdet. Därefter gick vi rundtur på stan och åt amerikanska hamburgare (lite av en besvikelse eftersom undersidan var iskall?) Alla människor är oerhört trevliga här. Om man sitter på bussen pratar man garanterat med främlingen bredvid.
Här kommer äntligen lite bilder!
min gata
Vår uteplats
Ett stökigt rum... Som ni ser har vi en dörr som leder ut på altanen. Riktigt härligt!
Vi har slått ihop våra garderober i en walk in closet.. det finns hur mycket som helst att välja mellan :)
Sara och Shannan
campus
Petra laddar inför vår storshopping
Vi var riktigt nöjda med oss själva när vi hade handlat klart alla varor. Det återstod bara ett litet problem.. Vi hade ingen aning om hur vi skulle lyckas få med oss allt hem. Det var omöjligt att bära med sig allt så tillslut ringde vi en taxi. När vi stod och väntade träffade vi några svenskar som erbjöd sig att köra hem oss.. flyt!
// Linnea

Kommentarer
Postat av: Erika

Det ser hur fint ut som helst! Saknar er!

2010-08-10 @ 10:58:21
Postat av: yam

Jag blir så avensjuk så att jag får ont i magen! Men jesus vad härligt du har det din lilla livsnjutare!

2010-08-11 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0