Detta inlägg är tillägnat Chall som desperat vill veta vad jag gör med mitt liv

Idag pratade jag med en amerikansk kille under volleybollektionen. Han berättade att han jobbade på en restaurang på huvudgatan här i Santa Barbara. Trevligt tänkte jag och frågade om han var bra på att laga mat:
"So you're a good cock?" Så fort jag hade uttalat orden kände jag att jag hade sagt något opassande.. Killen jag pratade med tittade tillbaka på mig, först lite förvånad över mitt uttalande och därefter lade han sig ner på stranden och gapskrattade.. Det tog några sekunder innan jag kopplade vad jag hade sagt och då försökte jag rädda situationen.. det enda jag fick ur mig var: "No, I mean you have to be good at it?"
Jag bör nog gå med i någon form av stödgrupp i engelska! hahahah
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anders

hahahahahhaha

2010-08-25 @ 21:14:34
URL: http://www.goodhang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0