Skyddad identitet

När Linn väl kom hem i morse så drog hon med mig ut på en gång! Det som hände efter det var att vi fikade på Älvsborgsbron. Haha, jag älskar den människan. Det kanske inte låter så mycket för världen men det var mycket för Mika och Linn. Under dagen har vi kommit på ännu fler traditioner, slagit vad som vem som tar körkort först (det blir dyrt för förloraren!) och planerat nästa sommar! Eftersom vi båda älskar kameran passade vi på att ta lite bilder där uppe!



Mika on her way


Linn dukar upp (hon hade till och med en ljusstake med sig) (A)


Har jag nämnt att Linn är snygg?


Och att jag gillar henne?




Jag och Linn funderade på någon framtidsidé om att jag borde fota henne för att jag tycker att det är kul att fota och för att hon blir bra på bild. Men något syfte med hela ideén kom vi inte riktigt på...


Det finns många fler bilder, fast på en annan kamera. Jag kände att svartvitt passade dessa, även om det kanske ät tråkigt :)

So long dudes!

// Mika

Kommentarer
Postat av: yam

Det är så sjukt att jag bara har assnygga vänner. Snacka om lucky me!

2010-08-19 @ 09:52:26
URL: http://metrobloggen.se/yam
Postat av: yam

det är sjukt att jag bara har assnygga vänner! snacka om lucky me!

2010-08-19 @ 09:54:04
URL: http://metrobloggen.se/yam
Postat av: Peace

Hört talas om livrem? ungdomar dessa dagar..

2010-08-19 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0