"She's another's destiny"

Donkeyboy svek inte! Även om Ambitions inte var den bästa låten live så rös jag när den spelades. Jag ringde Linnéa mitt i den, eftersom hon är den och det enda jag tänker på när jag hör den. Men hon svarade inte...
Jag är trött och orkar inte skriva något (det förvånar mig själv att jag faktiskt skriver det här inlägget nu, precis efter att jag kommit hem. Men eftersom jag ändå sitter vid datorn så...)


I morse sms:ade Yammi mig och sa att hon ville äta det här idag. Jag kan namnet på det egentligen men just nu står det helt still i mitt huvud. Jag lyckas inte googla fram det heller. Pinsamt!


Kaaaaaffemys :)


Pj sa hej och lite till


DONKEYBOY


Min kamera ville inte sammarbeta...


Yammi<3


Yammi fotar väldigt bra:)

Och just det! Min mobil går inte att ladda! Haha, det är någon grej som alla mina mobiler kör med. Det var en kille på radion som trodde att alla företag som tillverkar pennor har hemliga civilklädda personer ute på olika arbetsplatser, skolor och andra ställer för att sno åt sig pennorna så att de kan sälja fler. Man börjar ju undra med tanke på den takten som pennor försvinner i. Lite så känns det med mina mobiler...

// Mika

Kommentarer
Postat av: yam

LANGOOOOS MIKA!

2010-08-11 @ 12:56:30
URL: http://meterobloggen.se/yam
Postat av: Mika

Tack men nu är det försent;)

2010-08-11 @ 13:13:14
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0