San Pascual Street

Det är så mysigt att bo nio personer i ett hus. Det är alltid rörelse och människor överallt. Jag borde kanske bo så här hela livet ut och aldrig åka ifrån Kalifornien. Det känns som att jag hamnat bland sportiga människor vilket är helt perfekt. Alla är uppe tidigt för att springa en runda på stranden innan frukost. Jag kan inte förstå att vi bara har varit här i tre dagar... Det känns som en evighet och det har hänt så mycket.
När jag skypade med Mika imorse visade jag henne solglasögonen som jag köpte på flygplatsen i New York. Hon bröt ut i gapskratt när jag hon såg dem.. så nu har jag bytt till en mindre storlek. Bättre Mika???
Sara tar död på mig... (genom att vara inne en evighet i varje klädaffär)
Vi åt yogurtglass på Pinkberry
Sjukt gott
Nu har vi ätit middag och ska iväg på kvällsfika med killarna som erbjöd sig att köra oss igår utanför mataffären.. :)
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det hur bra som helst! Om hon inte tycker att de glasögonen är snygga är det kanske hon som borde skaffa sig ett par!

2010-08-11 @ 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0