Ny vecka

Måndag innebär ny vecka och nya tag! Jag har visserligen jobbat hela helgen men det känns ändå som en ny arbetsvecka, vilket det också är! Jag tycker att det är roligt att jobba så jag klagar inte! Ibland är det klart lite segt att behöva passa tider och missa annat men väl på jobbet har jag oftast inte ont av det.

Veckan som kommer är nog så planerad den kan bli. Jag vet vad jag skall göra innan och efter jobbet varje dag. Det är inte jättemycket tid det handlar om men tillräcklig för att hinna äta frukost eller lunch med någon. Det här är det bästa med att jobba och inte gå i skolan; man slipper plugga. Även om det har sina fördelar det med så är jag fri när jag inte jobbar! Kan planera in vad jag vill på min lediga tid! Big LIKE! 

Mathilda börjar läsa till läkare idag! Hurtigt må jag säga! Hon kommer klara det galant om hon bara vill, sedan om jag vill ha henne som min läkare eller inte är en annan fråga...


Här har vi henne, min smartaste kompis! (Det är inte många som förstår att jag faktiskt var seriös när jag började säga det. Nu vet jag inte längre...)


Igår när jag slutade jobbet ösregnade det! As usual! Jag tänkte ändå ta mig ut till stallet för att rida men när jag väl var där så ändrade jag mig! Vi har ingen manege efter senaste flytten och att rida utomhus är lika med att bli genomblöt! Så det blev inget med det. På bilden ser ni Zacke:)

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och åka till jobbet! What a great day! Jag är spänd på att höra hur Mathildas första dag varit, uppdatarar om den senare ifall att det hänt henne något roligt! :) Vill också tilläga att jag älskar att gå upp tidigt, dagen blir så mycket längre då!

// Mika

Kommentarer
Postat av: Mika

Och lycka till Mattis:D

2010-08-30 @ 12:25:40
URL: http://welosecontrol.blogg.se/
Postat av: Anders

great*

2010-08-30 @ 12:34:57
URL: http://www.goodhang.se
Postat av: Ivan

Great*

2010-08-30 @ 12:34:58
Postat av: Mika

Jag förstår inte vad ni pratar om!

2010-08-30 @ 12:48:26
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0