När man ändå rotar bland gammalt!

Mamma och pappa tyckte tydligen att det var roligt att klä ut mig till flugsvamp när jag var liten...
Jag har faktiskt ätit flugsvamp en gång, nästan värt lite cred här på bloggen. Jag och pappa var ute i skogen och plockade svamp när jag plötsligt började prata om hur starkt något smakade. När han tittade längre bort på stigen som vi nyss hade gått på såg han två stora flugsvampar som växte precis där solljuset hade letat sig fram mellan träden. Någon hade tagit en rejäl tugga av ena svampen... Pappa försökte stoppa fingrarna i halsen på mig men jag bara skrek och bet. På sjukhuset sa dem att det inte var någon fara med mig, good for me!

// Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0