Mitt liv är helt totalt super planlöst!

Nu har jag gjort allt, precis allt som jag någonsin vetat att jag skulle göra. Jag har tagit studenten och efter det har jag aldrig haft något planerat. Det sista som varit planerat för sommaren var att vinka av Linnéa och nu när det är gjort har jag inga planer. Mitt liv är helt totalt super planlöst! Jag börjar gilla tanken på att det är det! Så nu tänker jag ta tag i mitt rum, det är projekt nummer ett. All skit skall ut och lite nytt skall in. På måndag börjar jag jobba (nästan) heltid på Ica (räknas inte som en plan) och det tänker jag göra hela hösten. Till våren skall jag göra något annat, att komma på vad är projekt två. Just nu har jag inget behov av att göra något annat än sitta här och lyssna på musik och tänka att hela mitt liv ligger framför mina fötter! Idag är jag glad över det, imorgon har jag ångest över det. Haha!



Av någon anledning har jag bara sprungit runt med ny musik på iPoden. Nu har jag i alla fall lyckats få in hela mitt iTunes bibliotek och igår kom jag in på The Tough Alliance album och det är äckligt att människor kan göra så bra musik! I do not get it! Jag har svårt att välja en låt men har gjort det i alla fall. Ett randomval som man säger:)

The Tough Alliance – A New Chance

För er som bryr sig skall jag ut till mitt gamla stall idag och röja bland gamla saker! Det är vad som står på schemat!

// Mika

Kommentarer
Postat av: Justin

hoho

2010-08-11 @ 17:59:15
Postat av: Judith

jag gillade det här inlägget!!

2010-08-11 @ 19:21:59
Postat av: Mika

Judith! Jag tänker på dig varje gång jag hör Silly Crimes! :)

2010-08-12 @ 14:51:24
URL: http://welosecontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0