"Mika, du är den jag kommer sakna minst"

Igår var det den internationella "Mika och Linnéa"-avskeds dagen! Vi var ute och åt och under middagen pratade vi mest om framtiden. Vi kom inte direkt på vad vi vill göra med våra liv men vi kom på en hel del vi inte vill göra, så det känns bra att ändå ha lite koll! Efter det stod vi inne på 7eleven i en evighet för att vi var sugna på något men visste inte vad. Det blev inte så mycket med det utan vi drog oss och det slutade med att jag drack te och Linnéa vatten. Vi sov i stan eftersom vi tänkte äta en mysig frukost på Le Pain men båda verkade prioritera sömnen så vi sov bort hela morgonen! Nu har jag varit hos min häst och skall iväg till jobbet! Ikväll blir det släktmiddagsavsked hos Warvnes!







// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0