Mellan åker och motorvägar

Jag läser alldeles för många damtidningar för nu tror jag att jag är beroende av kaffe och att jag måste vänja mig av vid det. Jag är inte alls beroende av kaffe men befinner mig i något slags hälsosamt flow så det nog lika bra att låta mig tro det och göra som jag säger. Jag vet inte ens vad som är dåligt med att dricka kaffe?! Så nu dricker jag te, vilket jag inte har något emot. Det är dock inte lika mättande som kaffe!

Nu skall jag stänga av datorn och läsa mig till sömns! Jag har fortfarande inte satt upp min sänglampa (jag köpte den för bara något år sedan så det är ju ganska givet att den inte kommit upp på väggen ännu). Skall i alla fall ge mig in i sagan om klanen Otori! Jag har läst böckerna innan och började på dem för en andra gång i somras. Det är pinsamt att jag låtit dem ligga orörda den senaste månaden. De är faktiskt riktigt fängslande så jag vet inte hur jag lyckats...


Över nektergalens golv, På kudde av gräs och Under lysande måne. Mumms!


Eftersom Linnea la upp bilder på när hon dricker kaffe så måste jag också göra det (dricker te) Haha. (Råkade hälla ut en stol del av det när jag blev tvungen att posa...)

Jag tycker fortfarande att det är lika kul när alla gamlingar på Ica frågar om vi har chips varje gång de skall betala med kort!

So long // Mika

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Kaffe är faktiskt inte så onyttigt som många verkar tro. Det innehåller mängder med antioxidanter, vilket är oerhört viktigt för vårt immunförsvar.

2010-08-29 @ 23:50:31
Postat av: ööööööööööööö uuu

Detta underkläder utanför/elr nåt sånt modet är icke bra. Plus glöm inte rösta rött, så vi slipper det där. PUSS

2010-08-30 @ 01:47:31
Postat av: anders

+1

2010-08-30 @ 04:33:08
URL: http://goodhang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0