Kvällsbio i regnet är fett nice!

Igår var jag på bio med Simon och Ivan. Predators blev det, riktigt impulsivt val (var tvungen att kolla upp namnet på filmen nu eftersom jag glömt det, haha). Trailern gör ett mycket bättre intryck än filmen. Själva storyn var ganska bra men när filmen var slut var det fortfarande tusen frågor som inte fått svar. Det lär komma en tvåa, den slutade på ett uppebart "det kommer en två"-sätt. Det var också lite för mycket datorgjorda monster för att det skulle kännas verklighetstroget (vilket det säkert inte skulle göra). Vitsen med skräckfilmer, enligt mig, är att man skall bli rädd. Jag är inte rädd för att det skall dyka upp en robot i mitt hus och slita mina inälvor ur mig. Dock hade jag blivit riktigt skraj om det hade hänt! Ingen höjdare men en helt okej film på bio, hade nog inte gillat den hemma i soffan!
Vaknade i Ivans vardagsrum i morse. Vi såg en skitkass film på tv när vi kom hem igår och lat som han är väckte han inte mig utan gick upp till sitt rum och la sig. Tur var det att han jobbade ganska tidigt så att jag ändå var hemma hyffsat idag:)
Jag kom nyss hem från stallet! Det ösregnade idag igen så jag och Sara tog oss en promenad med Zacke istället för en ridtur! Nu skall jag dricka kaffe eftersom jag köpte mjölk på hemvägen! Någon gång i natt kommer det trilla in en glad pojkvän här som varit på Ingrosso! Det ser jag fram emot!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0