Jobbiga saker i Kalifornien

  • Det är klor i vårt kranvatten (det visste ni ju redan)
  • Jag måste diska efter mig i köket
  • Påsarna i mataffären håller inte för matvaror
  • Det blir mycket pasta och tomatsås
  • Vi köpte blåa muggar istället för röda, strike 1
  • Vi hade ingen öl, strike 2
  • Under 21 kommer vi inte in någonstans
  • Vi har ingen pool i vår trädgård (Sara tycker att det är sjukt irriterande)
  • Det är långt till stranden (5 min med cykel)
  • Solen är väldigt stark här, huden får liksom en mörkare färg?
Efter några timmar inne på Kmart förtjänade vi Subway
Petra och Sara med lite plastpåsar
Igår hamnade vi tillslut hemma hos WackaWacka-killarna och hängde lite där...
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Nu ska jag sätta mig en stund på altanen, dricka lite kaffe och läsa New Moon...

Kommentarer
Postat av: Challe

Nu tycker jag du har lite fel inställning... Du är ju tjejen som alltid är positiv!!

2010-08-15 @ 03:29:16
Postat av: Linnea

hahaha du om någon vet hur tråkigt det är i SB ;)

2010-08-15 @ 04:27:03
URL: http://welosecontrol.blogg.se/
Postat av: Charlie

MMmmm... Jag känner att jag börjar närma mig min "DIPP"

Detta måste vi genast ta tag i så på torsdag räknar jag med att vi bara är lyckliga och trivs med livet... =)

2010-08-17 @ 06:43:42
Postat av: (Henriks) Ö

hej på er. fin blogg ni har. du verkar ha det grymt bra Linnea.trots dessa mindre bra saker. :) åhh sommar året runt skulle jag vilja ha... film verkar roligt. Hollywood nästa antar jag. Puss

2010-08-17 @ 20:48:35
Postat av: Amanda

Fý sjutton. Du verkar ha det helt fruktansvärt och förfärligt i landet långt långt borta. Kom hem ögonböj så att vi får slut på de här fasonerna, Man ska helt enkelt inte behöva tolerera att INTE ha den minstaste pool i trädgården en gång.



Ps. Jag saknar dig

2010-08-23 @ 23:04:45
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0