"Jag går upp halv åtta och sätter degen"

För en dryg vecka sedan annordnade jag och Mathilda en middag för en ganska så random blandning människor, fult uttryckt. Haha! Här kommer i alla fall lite bilder från den kvällen. Jag och Mattis lagade mat heeela dagen så när kvällen väl kom var vi helt slut... Men maten blev kanon och vi lyckades ändå tagga till och ta oss ut på stan:) Lyckad kväll om jag får säga min åsikt och det får jag eftersom det här är min blogg!


En del av maten:)


Vi värdinnor!


Linnéa, Simon, Ivan och Linnea!


Pj och Anton


Jempa:)


Några glas senare


Bruuudar


Jag och Ivan


Skööööön


Fråga inte ens.


Bye bye

// Mika

Kommentarer
Postat av: yam

haha herrejesus vilka underbara bilder! I eftermiddag ses vi snygging och just nu är min mobil hemma men pappa kommer med den senare. Om inte ses vi vid fontänen klockan 5! Jag vill äta langooooooos! <3

2010-08-10 @ 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0