It's all in the (h)air

För första gången i mitt liv har jag klippt mig utan Linnéas godkännande (innan dess att jag var sex år hade hon inte så mycket påverkan men det räknas inte). När jag var sju, åtta år gjorde jag en drastisk klippning helt och hållet på grund av Linnéa. Jag klippte nog av närmare en halvmeter. Skitfult men vad gjorde man inte för sin bästis... (skall säga er att jag hade väldigt mycket makt över henne också!)
Här är i alla fall resultatet av denna veckans klippning:



Det kanske inte ser så kort ut men det kändes som att jag hade ganska långt hår innan:



Jag hade en plan på att försöka vårda mitt hår ordentligt denna gången men jag har nog redan förstört den planen. Igår sprejade jag deo-spray i det (i tron om att det var hårspray). Det roliga är att en tjej på jobbet påpekade hur gott det luktade och när jag skulle visa sprayen som jag hittat i omklädningsrummet påpekade hon vad det var för något... BIG FAIL!
Imorgon skall jag springa till stallet och tillbaka eftersom jag inte har någon luft alls i mina cykeldäck. Gött säger Mika!

(Vill också tilläga att kort hår är med på topplistan över de bästa sakerna som hänt mig. Svintohåret kan slänga sig i väggen!)
// Mika

Kommentarer
Postat av: raaaaaaaaaz

Håret blev riktigt fint Mika :) du passar grymt bra i det!

2010-08-22 @ 13:57:22
Postat av: Mattias Abulu

Zötis du var i din nya frilla! :) passar dig utmärkt.

2010-08-23 @ 22:01:14
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Damn va snyggt!

2010-08-24 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0