Idag är en dag, vilken dag är inte en dag? Idag?

Nu vet jag hur man tar bort ett inlägg. Pinsamt att det tog mig fjorton ineffektiva minuter att ta reda på det! (Ännu mer pinsamt är det att jag bara ljuger när jag skriver det, jag vet fortfarande inte hur man gör. Jag vill inte ens komma på hur man gör eftersom jag tycker att "gg" inlägget numera hör till bloggens historia! Anledningen är alltså att jag inte vill, inte att jag inte kan!)

I alla fall. Tänkte bara uppmuntra alla tjejer till att aldrig skaffa snarkande pojkvänner! Min är fruktansvärd (vad gäller det). Jag somnade sju i morse efter att ha försökt slå honom ur sina snarkningar! Efter att ha gjort det i närmare tre timmar tar jag inte så mycket hänsyn till att han kanske faktiskt får ont, vilket han inte fick eftersom han inte ens minns det...

En annan rolig grej som hände igår var när Mathilda gång på gång sms:ade mig och skrev "jag kan inte andas". Jag visste att hon var med Anders så jag frågade honom hur det var med henne och han skrev samma sak: "hon kan inte andas". Jag vände om för att ta mig tillbaka till dem men när jag väl kommit på min buss så fick jag ett sms där det stod att hon andas utmärkt och att hon är och betsäller öl. Mathildas tanke var att skriva: "jag kan inte sms:a", vilket hon uppenbarligen inte heller kan... Sedan antar jag att hon och Anders tyckte det var kul att driva med mig eftersom han skrev samma sak. Minuspoäng till dem båda!

Jag har kommit till insikt och det suger: jag måste klippa mig...



// Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0