icke jobbiga saker i göteborg

  • Det är inte klor i vattnet (det visste ni ju redan)
  • Jag måste inte diska efter mig i köket (jag borde men måste inte)
  • Påsarna i mataffären håller för matvaror
  • Det blir inte speciellt mycket pasta och tomatsås
  • Vi bevöer inte köpa några muggar och kan därför inte drabbas av att köpa blåa istället för röda
  • Vi vill inte ha öl men om (jag säger om) vi vill så finns det obegränsat
  • Under 21 kommer vi in någonstans
  • Vi har inte någon pool i trädgården och det stör inte Sara ett dugg
  • Solen är inte speciellt stark här (trots att det är sommar) så vi slipper jobbiga brännor

Än en gång ifrågasätter jag varför man gör valet att åka till Kalifornien...

(Tänkte ladda upp några passande bilder men jag hittar verkligen ingenting på min dator! Jag har alldeles för många bilder och har ingen aning om hur jag någonsin skall komma på ett bra system för dem. De jag letar efter är borta med vinden! )

//Mika

Kommentarer
Postat av: rc

1-0 till gbg!

2010-08-15 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0