hej

Mitt liv känns som motsatsen till Linnéas. Idag börjar jag jobba heltid och jag ser det som jag alltid har sett skolstarten; som en nystart. Nu är det dags att komma in i rutiner, träna, sova och jobba regelbundet. Det kan låta som en pina men saken är att jag älskar det! Jag har tusen saker jag borde ta tag i (tandläkaren, min sänglampa, körkort, fixa ett pass) som jag nu räknar med att ha tid för! Jag och Linnéa brukar alltid sitta sista kvällen på sommarlovet och planera! För ett årsedan drog vi till hennes torp i Åsarp och satt där ute i ödemarken och skrev listor! Haha, varje år har vi varit lika peppade och varje år har vi trott att det är året då vi skall hålla det vi lovar oss själva. Varje år har det skitit sig! Så vi får se om det håller i sig längre än en vecka denna gången! Jag kan ju börja med att springa till min buss så att jag kommer i tid till jobbet!

// Mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0