Gone going, gone, everything gone give a damn...

Det har uppkommit ett stort problem för mig och bloggandet. Min kamera är försvunnen. Ni som känner mig vet att jag är världens (då menar jag verkligen välrdens) slarvigaste människa. Jag har tappat bort ett stort antal ägodelar under min 19åriga livstid men det verkar ju inte precis som att jag lär mig något av mina tidigare misstag...
Igår hade vi lite fest här i huset för att fira Saras 20årsdag och jag gick runt med kameran i vanlig ordning. Nu är den borta. Antingen har jag lagt den på ett så konstigt och udda ställe att jag aldrig kommer att hitta den igen, eller så har någon fått för sig att ta med sig en systemkamera hem. Jag är fruktansvärt irriterad på mig själv nu..
Jag köpte en klänning på Urban Outfitters.. funderar på att lägga upp en dagens outfit bara för att reta Mikas pojkvän lite :)

Jag har fått mitt första A... wohooo
Det går inte lika bra för Chall i skolan.. han har fått minst fem F sedan skolstarten :( stackarn
Sara
Nu fick ni en liten mix av bilder iallafall... jag funderar på hur jag ska göra när lagret tar slut...
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Anders

Dagens outfit! :D

2010-08-20 @ 05:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0